Vorige Volgende

Delen

15 jaar Kifid

In 2022 vierde Kifid haar 15-jarig bestaan. In die periode is hét financiële klachtenloket gegroeid als autoriteit in de financiële sector, met steeds meer zelfvertrouwen, kennis en ambitie. Mensen weten Kifid beter te vinden en hebben vertrouwen in de alternatieve geschilbeslechter. De tijdlijn hierna geeft een impressie van verschillende betekenisvolle ontwikkelingen door de jaren heen.

Toekomst

De kerntaak van Kifid blijft mensen met financiële klachten zo snel mogelijk een oplossing bieden. Daarnaast geeft Kifid voorlichting aan mensen met vragen over financiële kwesties en deelt Kifid kennis uit de klachtpraktijk met de buitenwereld.  Kifid blijft openstaan voor nieuwe kansen en mogelijkheden om te verbeteren. Hoe kunnen we meer mensen met een financiële klacht bereiken? Is er behoefte aan een ruimere dienstverlening door Kifid? Daar wil Kifid op inspelen.

Beeldverslag lustrumbijeenkomst ‘Omdenken met Kifid brengt ’n oplossing dichterbij’